Anak Notty

oke,pagi-pagi begini saya update blog hanya lah untuk memperkenalkan anak saudara yang baru..
comel sungguh mereka,sewaktu kecil semasa mak beliau lahirkannya saya hanya dapat lihat beberapa hari je
pas uh maknya bawa lari

lama juga mak dia bawa dia ke tempat lain adalah dalam sebulan lebih,akhirnya maknya bawa pulang semula anak-anaknya ke rumah saya,masa itu betapa gembiranya saya dapat bertemu semula anak saudara saya tak terkata,sungguh comel sekali mereka-mereka semua tu...

oke saya akan tunjuk kan kepada kamu semua wajah-wajah comel mereka itu







comelkan mereka tu semua..
tak tahu nak letak nama apabagi mereka tu,sape2 yang ada  nama pilihan yang cantik boleh tinggalkan komen selepas ini.. Tq 


Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

1 Pengkomen Terhebat:

*ZaFirAh* said...

Comelnya!Fira pun bru dpt 3 ekor ank kucing :)

Dah follow awk,visit fira ya:^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...