RakamaN Aksi KucInG


hye guys!!
hari nie,cik nur nak bagi paparan pada korang tentang satu rakaman nie..







ha!! rakaman ape tu??


oke..sebenarnya cik nur da lama pun mempunyai rakan nie,tapi tak ada masa nak letak dalam blog nie..hehhe
tiba-tiba rajin la pulak nak letak,
cik nur tak cakap lagi rakaman ape kan..ok nie ha rakaman nya....



-


-


-


-


-


-
video
  
dan nie ha lagi satu..


video


ha...tu lah antara rakaman serta aksi kucing-kucing saya..
aksi yang dilakukan semasa dalam rakaman itu adalah secara spontan saja...
time u lah cik nur rakamkan..hehhe
cutekan mereka dengan aksi mereka yang tersendiri...


saya sayang akan kucing saya 


Tak kan baca je kot! komenlah sekali :)

'>

0 Pengkomen Terhebat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...